Sunday, March 27, 2011

Smangat Kesukanan...

tanggal 26/3/2011 -27/03/2011 pasukan unikl mfi tlh bergrak ke pdg ukm tpt pukul 8.30 pg...
ok game kali nie agak hard sbb grouping pown dgn team hard...
ape yg aku pleng puas ati skali bdk2 bru dan lame tlh menunjuk kn kebolehan msing2 dan bermaen sehabis baek,,after this nomore bdk bru or dk lme ok..
tp ape plak yg ku x puas ati,,byk sbnr nyer tp pleng aku x puas ati ble org yg ckp cm nk bgus tp hasil xda...ckp mcm hujan lebat tp dlm padang menyusahkan team...
klu nk mng kne ada attitude sbgai juara dan kne ada smangat nk mnang...
laen plak citer nyer dgn kulit aku,,bpak sunburn nyer...
ble aku pandang tgn aku kt cermin,,separuh tgn aku kopi,,sparuh ag susu(not exactly susu laa)..
mke ag jgn laa ckp,,kau2 truk nyer,,
wlau pape pn,,mlm nie kne all out study plak nk kne siap kn hw yg mlambak...
till we meet again...

No comments:

Post a Comment